Με τη χάρη Θεού η Ιεραποστολική μας δραστηριότητα με σκοπό τη δημιουργία ενός Δημοτικού σχολείου στο Λουγκουζί συνεχίζει και .Με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς ετοιμάσαμε , τέσσερα καινούργια Ιεραποστολικά τετράδια , με πανέμορφα πολύχρωμα εξώφυλλα από αυθεντικά σχέδια της Αφρικής και απευθύνονται σε άλλα παιδιά που ξεκινούν τώρα την σχολική τους διαδρομή. Κάθε τετράδιο διατίθεται στην τιμή των 2 ευρώ από την Ιερά Μ. Παναγίας Χρυσοπηγής.
Διαβάστε σήμερα

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Τελευταία προσευχή του ΄14

  

Φωτο:misha.pblogs.gr
Φωτο:misha.pblogs.gr
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ‘ 14Κάθε αναπνοή μου
μέχρι να πάει 12μ.μ. σήμερα
και να αλλάξει ο χρόνος,
μια ευγνωμοσύνη 

προς Εσένα,
Θεέ μου.Σ’ ευχαριστώ.
Προς εσένα,
αδελφέ μου εύκολε,
που με στήριξες
όλο το χρόνο.Σ’ ευχαριστώ.

Προς εσένα,
Πηγή : Διακόνημα
φίλε μου δύσκολε,
που έγινες
αφορμή
να μάθω πολλά.
Σ’ ευχαριστώ.
Προς εσένα,
που ταλαιπώρησα
με το δύσκολο
χαρακτήρα μου,
και με άντεξες.
Και με συγ – χώρεσες!
Σ’ ευχαριστώ.

Σου ζητώ
συγγνώμη
για όλα.

Σε αγαπώ.
Κι ελπίζω
στη μεγάλη Αγάπη
του Θεού
που εξαγνίζει
όλους μας
διαρκώς
με το μέγα
γιατρικό του:
την άκτιστη
Χάρη Του..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου