Με τη χάρη Θεού η Ιεραποστολική μας δραστηριότητα με σκοπό τη δημιουργία ενός Δημοτικού σχολείου στο Λουγκουζί συνεχίζει και .Με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς ετοιμάσαμε , τέσσερα καινούργια Ιεραποστολικά τετράδια , με πανέμορφα πολύχρωμα εξώφυλλα από αυθεντικά σχέδια της Αφρικής και απευθύνονται σε άλλα παιδιά που ξεκινούν τώρα την σχολική τους διαδρομή. Κάθε τετράδιο διατίθεται στην τιμή των 2 ευρώ από την Ιερά Μ. Παναγίας Χρυσοπηγής.
Διαβάστε σήμερα

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Όταν νιώθω μόνη και αβοήθητη…

Παναγία αγιογραφία    


Είναι φορές που αισθάνομαι εντελώς μόνη και αβοήθητη και πελαγώνω μπροστά στις δυσκολίες και τα προβλήματα…
αν και υπάρχουν άνθρωποι που με νοιάζονται, δεν μπορούν να προσφέρουν πάντα σε πρακτικό επίπεδο.
Έτσι αισθάνθηκα τις τελευταίες ημέρες, λόγω κάποιων μικρών προβλημάτων που είχα…

όταν όμως το βλέμμα μου στράφηκε στην εικόνα της Βρεφοκρατούσας Παναγίας,όταν συνάντησα την ματιά Της… τότε ένιωσα να μιλάει στην ψυχή μου και να μου λέει:
Πηγή : Οικογένεια : Μία γωνιά του Παραδείσου
“Παιδί μου, εγώ είμαι πάντα εδώ για εσένα και για τον καθένα που μου το ζητάει!…”
Ναι, Μάνα του κόσμου όλου και δική μου μάνα, πιο πολύ και από την μάνα που μου έδωσε την ζωή.

και τότε πήρα κουράγιο και δύναμη και σηκώθηκα και είπα:
“Στα χέρια σου είμαστε, Θεέ μου! Θα περάσει κι αυτό, με την βοήθειά Σου και την βοήθεια την Παναγίας Μητέρας Σου!”
Γαλήνεψε η ψυχή μου και ηρέμησα.
Έχει ο Θεός για όλα, Εκείνος δεν μας αφήνει ποτέ … 

Θυμήθηκα και τα λόγια του αγίου Παϊσίου, που έλεγε:
“Γνώρισα νέες μητέρες που δεν είχαν από πουθενά βοήθεια, κι όμως το πρόσωπό τους έλαμπε!”…
γιατί εκείνες ήταν αφημένες στην στοργική αγκαλιά του Θεού και εκεί κατέθεταν τους προβληματισμούς τους… σκέφτηκα.

Και συνεχίζουμε τον αγώνα μας.

Αλεξία momyof6

(ελάχιστες σκέψεις από το ημερολόγιό μου, που ένιωσα την ανάγκη να καταθέσω και εδώ…για να ανατρέχω σε στιγμές δύσκολες…)
η αγιογραφία είναι δική μου (“μάθημα”) και την έχω αναρτήσει στο άρθρο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου