Με τη χάρη Θεού η Ιεραποστολική μας δραστηριότητα με σκοπό τη δημιουργία ενός Δημοτικού σχολείου στο Λουγκουζί συνεχίζει και .Με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς ετοιμάσαμε , τέσσερα καινούργια Ιεραποστολικά τετράδια , με πανέμορφα πολύχρωμα εξώφυλλα από αυθεντικά σχέδια της Αφρικής και απευθύνονται σε άλλα παιδιά που ξεκινούν τώρα την σχολική τους διαδρομή. Κάθε τετράδιο διατίθεται στην τιμή των 2 ευρώ από την Ιερά Μ. Παναγίας Χρυσοπηγής.
Διαβάστε σήμερα

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018

Κύριε, ελευθέρωσέ με από τις αδυναμίες μου




Θεέ μου, Θεέ μου τι όμορφη που είναι η ζωή κοντά Σου. Πότε θα το καταλάβουμε;
Ας έλθουμε στην επίγνωση του θελήματός Σου. Ας μας φωτίσει κάποια μικρή ακτίνα του θεϊκού Σου φωτός.
Η ζωή του Θεού είναι τα Μυστήρια. Η Μυστηριακή ζωή είναι όλο σφρίγος.
Η ζωή του Θεού είναι η επισυναγωγή, η εκκλησία όχι μόνο ο Ναός αλλά και η χριστιανική συντροφιά, όπου δυο ή τρεις.
Η ζωή του Θεού είναι η κραυγή: Αββά ο Πατήρ. Η ήρεμος συνείδισις.
Πηγή : Διακόνημα

Κύριε, ελευθέρωσέ με από τις αδυναμίες μου. Χαρισέ μου τη ζωή Σου.
Αμήν.
Μητροπολίτη Χαλκίδος
+ Νικολάου Σελέντη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου